КАБІНЕТ ПРАКТИЧНОГО ПСИХОЛОГА/ СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА

/Files/images/2019/schen_19/rusynok23.png

Шановні учні, батьки та педагогічні працівники!

У зв'язку із дією в країні воєнного стану робота соціально-психологічної служби школи проводиться у дистанційному форматі.

Проводиться просвітницька та корекційна робота у вайбер спільноті - "Психологічна підтримка ХЛ 31", яка була створена для психологічної та емоційної підтримки учнів, батьків та педагогічних працівників.

Отримати корисну інформацію, поради, рекомендації, переглянути корисні посилання, знайти цікаві вправи для покращення психологічного та емоційного стану (свого та дітей) ви можете також у "Кабінеті практичного психолога/Соціального педагога" розділ "Психологічна підтримка під час військових дій" на сайті.

Індивідуальну психологічну допомогу, консультацію всі учасники освітнього процесу можуть отримати звернувшись за номером у Вайбері або Телеграмі +3809ХХХХХХХ або написавши на електронну пошту ya@gmail.com (практичний психолог ) та +3809ХХХХХХ, d@gmail.com (соціальний педагог ).

Також проводяться он-лайн зустрічі з учнями, батьками та вчителями, які здійснюються за представленим графіком на платформі ZOOM та посилання на відеозапис в Ютубі (посилання будуть надіслані у Вайбер-спільноті ліцею).

Посилання на Вайбер спільноту "Психологічна підтримка ХЛ №31 - https://invite.viber.com/?g2=AQA9dJtnENjpB09Aelgv8RBehNKFarNTb8z6RXNjdOsOmayJhIs4atIEGsHm4Pta

Консультації та заняття проводяться за наступним графіком (практичний психолог)

- для учнів 1-4 класів - понеділок 13:00-15:00

- для учнів 5-7 класів - вівторок 14:00-16:00

- для учнів 8-11 класів- середа 14:00-16:00

- для педагогів - четверг 14:00-16:00

- для батьків - п'ятниця 12:00-14:00

Консультації та заняття проводяться за наступним графіком (соціальний педагог)

- для батьків - понеділок 12:00-14:00

для педагогів - вівторок 14:00-16:00

для учнів 1-4 класів - середа 12:00- 14:00

для учнів 5-7 класів - четверг 13:00-15:00

для учнів 8-11 класів - п'ятниця 13:00-15:00

Мирного неба над головою! /Files/images/1f54a-fe0f.png

Бережіть себе та своїх близьких!

Склад психологічної служби:

СОЦІАЛЬНИЙ ПЕДАГОГ

Соціальний педагог закінчила Харківський національний педагогічний університет імені Г.С.Сковороди за спеціальністю "Соціальна робота".

Графік роботи соціального педагога (кабінет на 4 поверсі)

Час роботи соціального педагога Перерва
пн.,ср.,пт. 08:30 - 15:00
вт.,чт. 10:30 - 17:00

На період дистанційної освіти консультування проводиться в онлайн режимі за допомогою Viber +3809 та електронної пошти das@gmail.com
12:30 - 13:00

ПРАКТИЧНИЙ ПСИХОЛОГ

Практичний психолог закінчила Національний Університет Цивільного захисту України за спеціальністю "Психологія".


Графік роботи практичного психолога (кабінет на 4 поверсі)

Час роботи практичного психолога

Перерва

пн.,ср.,пт. 09:00 - 15:30
вт.,чт. 9:00 - 15:30

На період дистанційної освіти консультування проводиться в онлайн режимі за допомогою Viber +3809 та електронної пошти ya@gmail.com

13:00 - 13:30

НАЦІОНАЛЬНА ДИТЯЧА "ГАРЯЧА ЛІНІЯ" 0 800 500 225

Основні напрями роботи психологічної служби:


  • робота з педагогічним колективом і адміністрацією школи;
  • робота з батьками;
  • робота з учнями.

Види діяльності через які здійснюється робота психологічної служби:


  • організаційно-методична робота;
  • психодіагностика;
  • розвиток і корекція;
  • консультування;
  • просвітницька діяльність;
  • соціальний супровід.

Телефони екстреної психологічної допомоги

Інформація для батьків

ШАНОВНІ УЧНІ, БАТЬКИ, ВЧИТЕЛІ, ВИХОВАТЕЛІ!

ПРОДОВЖУЄ СВОЮ РОБОТУ ТЕЛЕФОН ДОВІРИ.
У ЖИТТІ КОЖНОГО ІНОДІ ВИНИКАЮТЬ ПРОБЛЕМИ,
ВИРІШИТИ ЯКІ НАОДИНЦІ ВАЖКО.
ВИ МОЖЕТЕ РОЗРАХОВУВАТИ НА ПІДТРИМКУ,
КОМПЕТЕНТНУ КОНСУЛЬТАЦІЮ
ТА ПРАКТИЧНУ ДОПОМОГУ.

ТЕЛЕФОН: 764-22-39

/Files/images/2019/schen_19/soprovojd.jpg

Основнi види роботи практичного психолога закладу освіти:

Робота з учнями:

  • консультацiйна робота;
  • психодiагностична робота;
  • корекцiйної-розвивальна робота;
  • психологiчна просвiта;
  • профілактика.

Робота з педколективом

  • органiзацiйно-методична робота;
  • семiнари;
  • консультацiї;
  • просвiтницька робота;
  • анкетування, тестування.

Робота з батьками

  • консультацiї;
  • бесiди;
  • інформацiйний стенд.

Хто такий психолог?

Це звичайна людина, яка допомагає знайти вихiд з рiзних ситуацiй.

З ким працює психолог?

Психолог працює зi здоровими людьми, якi не почувають себе щасливими або мають труднощi у вирiшеннi проблем, у вiдношеннях з iншими або у досягненнi бажаної мети.

У яких ситуацiях може допомогти психолог?

Психолог виступає певним дзеркалом, дає людинi можливiсть побачити своє життя, проблеми збоку. Застосувати все те, що може допомогти порозумiтися мiж собою i собою, собою i людьми, соцiумом. Шляхи вирiшення проблем закладенi в самiй людинi, необхiдно лише допомогти усвiдомити їх.

Коли потрiбно звертатися до психолога?

БАТЬКАМ УЧНIВ:

  1. Якщо проблема не розв'язується тривалий час;
  2. Якщо Ви знаєте, як розв'язати проблему, але вам потрiбна психологiчна допомога;
  3. Якщо Вас щось тривожить в дитячiй поведiнцi, але ви не можете зрозумiти причину;
  4. Якщо Вам здається, що ваша дитина вiдстає у розвитку вiд своїх однолiткiв. Швидше за все Вам це лише здається. Але краще розставити всi крапки над "I", та не мучити дитину порiвняннями з iншими дiтьми;
  5. Якщо у Вас сiмейнi проблеми i це вiдбивається на дитинi.

УЧНЯМ:

  1. Труднощi у навчаннi;
  2. Взаємовiдношення в класi;
  3. Взаємовiдношення з батьками;
  4. Вибiр життєвого шляху;
  5. Самовиховання i саморозвиток.

НОРМАТИВНА БАЗА

І. Положення, рішення

Положення про психологічну службу у системі освіти України (наказ МОНУ від 22.05.2018 № 509 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 31 липня 2018 року за №885/32337))
Положення про психологічний кабінет дошкільних, загальноосвітніх та інших навчальних закладів системи загальної середньої освіти (наказ МОНУ від 19.10.2001 №691)
Положення про експертизу психологічного і соціологічного інструментарію, що застосовується в навчальних закладах Міністерства освіти і науки України (наказ МОНУ від 20.01.2001 №330)

Примірне положення про консультативний центр для батьків або осіб, які їх замінюють і дітей, які виховуються в умовах сім'ї (наказ МОН МС України № 714 від 30.06.2011)

Рішення колегії МОН України від 26.03.2015 протокол №3/3-3 "Про стан та проблеми надання психологічної допомоги суб'єктам освіти в умовах антитерористичної операції на сході країни"

ІІ. Накази

Наказ МОНУ від 02 жовтня 2018 р. №1047 «Про затвердження методичних рекомендацій щодо виявлення, реагування на випадки домашнього насильства і взаємодії педагогічних працівників із іншими органами та службами»

Спільний наказ МОЗ України від 19.08.2014 № 564/836/945/577 "Про затвердження Порядку розгляду звернень та повідомлень з приводу жорстокого поводження з дітьми або загрози його вчинення"

Наказ Міністерства освіти і науки України від 08.08.2017 №1127 «Про затвердження Плану заходів Міністерства освіти і науки України щодо розвитку психологічної служби системи освіти України на період до 2020 року»

Наказ МОНУ від 01.02.2010 № 59 "Про вжиття заходів щодо запобігання насильству над дітьми"

Наказ МОНУ від 28.12.2006 №864 "Про планування діяльності та ведення документації соціальних педагогів, соціальних педагогів по роботі з дітьми-інвалідами системи Міністерства освіти і науки України

ІІІ. Листи

Лист МОНУ від 10.01.2017 №1/9-2 "Про сучасні підходи до навчально-виховного процесу учнів з особливому освітніми потребами"

Лист МОНУ від 17.09.2015 №1/9 442 "Про оптимізацію діяльності працівників психологічної служби"

Лист МОН України від 07.08.2015 №2/3-14-1572-15 "Щодо профілактики учинення дітьми навмисних самоушкоджень"

Лист МОН України від 14.02.2015 №1/9-71 "Щодо роз’яснення порядку приймання дітей до першого класу"

Лист МОН України від 28.10.2014. №1/9-557 "Методичні рекомендації щодо взаємодії педагогічних працівників у навчальних закладах та взаємодії з іншими органами і службами щодо захисту прав дітей"

Лист МОН України від 06.06.2013 №1/9-413 "Про впровадження факультативних курсів працівниками психологічної служби"

Лист МОН України від 02.01.2013 №1/9-1 "Про визначення завдань працівників психологічної служби системи освіти в умовах інклюзивного навчання"

Лист МОНМС України від 26.07.2012 №01/9-529 "Про організацію психологічного та соціального супроводу в умовах інклюзивного навчання"

РОЗВИТОК ФАХОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ПРАЦІВНИКІВ ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ

Кiлькiсть переглядiв: 1786