ІНКЛЮЗИВНЕ НАВЧАННЯ
У 2023/2024 навчальному році в закладі освіти 7 інклюзивних класів, у яких навчається 9 учнів з особливими освітніми потребами
НОРМАТИВНО-ПРАВОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ
ЗАКОН УКРАЇНИ “Про повну загальну середню освіту”
ПОРЯДОК організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти
ПОЛОЖЕННЯ про індивідуальну форму здобуття повної загальної середньої освіти
"Дефектолог, логопед – це вчитель, від якого вимагається необмежене терпіння і розуміння. Він повинен вміти знаходити підхід до кожного учня з особливими освітніми потребами, подавати вправи у цікавій ігровій формі, диференціювати та індивідуалізувати навчальний матеріал, допомагати долати комплекси, спілкуватися в дружній атмосфері з батьками учнів. Бо БАТЬКИ - мої найперші помічники! Дякую їм! Буває, що з моменту початку занять до перших успіхів проходить кілька місяців або навіть років. Але діти стараються! І результати роботи - наші спільні результати. Це успіхи педагогічного колективу ліцею, спеціалістів, батьків. В своїй роботі я користуюся правилами трьох "П"- професіоналізм, повага, працелюбність. Залюбки працюю з дітками, намагаюся знайти підхід до кожного сердечка. Тоді праця стає легкою, цікавою та водночас захопливою." |