ІНКЛЮЗИВНЕ НАВЧАННЯ


/Files/images/2023/1123/shkoly-zaproshuyut-do-pilotuvannya-onlay-n-kursu-z-inklyuzyvnoi-osvity.jpg

У 2023/2024 навчальному році в закладі освіти 7 інклюзивних класів, у яких навчається 9 учнів з особливими освітніми потребами

НОРМАТИВНО-ПРАВОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ

ЗАКОН УКРАЇНИ ПРО ОСВІТУ

ЗАКОН УКРАЇНИ “Про повну загальну середню освіту”

ЗАКОН УКРАЇНИ про внесення змін до деяких законів України про освіту щодо організації інклюзивного навчання

ПОРЯДОК організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти

ПОЛОЖЕННЯ про індивідуальну форму здобуття повної загальної середньої освіти

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ для закладів загальної середньої освіти щодо визначення освітніх труднощів І рівня підтримки в освітньому процесі закладів загальної середньої освіти

ПРИМІРНЕ ПОЛОЖЕННЯ про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з ООП в закладі загальної середньої освіти та дошкільної освіти

ВЧИТЕЛЬ-ДЕФЕКТОЛОГ, ЛОГОПЕД ЛІЦЕЮ - ЄРЕМЕНКО ОКСАНА АНАТОЛІЇВНА, спеціаліст вищої категорії, має педагогічне звання "Вчитель-методист", 31 рік педагогічного стажу
/Files/images/2023/1123/ЕРЕМЕНКО ОКСАНА.jpg "Дефектолог, логопед – це вчитель, від якого вимагається необмежене терпіння і розуміння. Він повинен вміти знаходити підхід до кожного учня з особливими освітніми потребами, подавати вправи у цікавій ігровій формі, диференціювати та індивідуалізувати навчальний матеріал, допомагати долати комплекси, спілкуватися в дружній атмосфері з батьками учнів. Бо БАТЬКИ - мої найперші помічники! Дякую їм!
Буває, що з моменту початку занять до перших успіхів проходить кілька місяців або навіть років. Але діти стараються! І результати роботи - наші спільні результати. Це успіхи педагогічного колективу ліцею, спеціалістів, батьків. В своїй роботі я користуюся правилами трьох "П"- професіоналізм, повага, працелюбність. Залюбки працюю з дітками, намагаюся знайти підхід до кожного сердечка. Тоді праця стає легкою, цікавою та водночас захопливою."
Кiлькiсть переглядiв: 141